reklama

Moje prvé tohoročné kozy

Odrodil som trojčatá!!! Nebolo s tým veľa práce, matka bola šikovná, o všetko sa postarala sama.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Tri ako jedna, biele, malé, hebké, s chu?ou ži? a samá koza...
Tri ako jedna, biele, malé, hebké, s chu?ou ži? a samá koza... (zdroj: -ja-)

To čo ma trápilo, bolo že som sa veľmi nevyspal. Skončili sme o druhej v noci. Mama Kamzička pôrod a ja pozeranie.

Ubehli dva dni a kozičky-trojičky mi dali možnosť "zacvičiť" si. Jedno z kozliatok, zatiaľ bez mena, (aj tak sa ešte nedajú rozoznať) sa rozhodlo necmúľať. "Tak takto z teba cicavec nebude", vravím si a do mysle sa mi začal vkrádať strach. Tak preto som ja v noci nespal...? To teda nie. Na rad prišla injekčná striekačka, čerstvo nadojené mlieko, glukóza. A potom čakanie, .... Krátke. O štyri hodiny už kozľatá nebolo možné rozoznať. Všetky tri sa uchádzali o mamine struky rovnako.

Miroslav Šoltés

Miroslav Šoltés

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zaujímam sa o počítače, IT a obchod. Amatérsky sa venujem alternatívnym metódam liečenia. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu