reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Šoltés

Miroslav Šoltés

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zaujímam sa o počítače, IT a obchod. Amatérsky sa venujem alternatívnym metódam liečenia. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Akí sme len múdri I

Miroslav Šoltés

Akí sme len múdri I

Voľakedy som často počúval, že v politike a v športe je každý odborníkom. Stačilo aby sa stretli dvaja a hneď bolo jasné čo dobabral ktorý tréner, čo ktorý minister. Keby sa podľa nás riadili v Čile alebo možno v Senegale, kde už dnes mohli byť....

  • 26. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Prvýkrát

Miroslav Šoltés

Prvýkrát

Všetko je raz prvýkrát. Mnoho svojicjh prvotín si navždy pamätáme. No niektoré nám musí pripomenúť niekto iný, lebo sa udiali pred prahom toho čo si už sme schopný zapamätať.

  • 22. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Zdravie naše každodenné

Miroslav Šoltés

Zdravie naše každodenné

Dobré zdravie stojí viac ako najväčšie bohatstvo. (príslovie) Ešte som sa nestretol s človekom, ktorý by nemal vlastnú jasnú predstavu o bohatstve (Aj keď Robert Kiyosaki by možno nesúhlasil.) Stále častejšie sa však pristihnem pri myšlienke, že mnoho ľudí nemá svoju predstavu o zdraví, alebo že o tejto téme radšej nerozmýšľajú.

  • 9. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Tak to na tom svete chodí...

Miroslav Šoltés

Tak to na tom svete chodí...

Keď chceš Boha rozosmiať, porozprávaj mu o svojich plánoch. (príslovie)

  • 3. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Moje prvé tohoročné kozy

Miroslav Šoltés

Moje prvé tohoročné kozy

Odrodil som trojčatá!!! Nebolo s tým veľa práce, matka bola šikovná, o všetko sa postarala sama.

  • 1. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
...asi tomu nerozumiem...

Miroslav Šoltés

...asi tomu nerozumiem...

V čase keď je okolo nás celá hromada rôznych informácií sa mi občas stane, že sa pustím do čítania niečoho, čomu nakoniec aj tak nerozumiem. Občas sa to asi pritrafí každému. Stáva sa mi však, že sa stretnem s textom ktorému rozumiem a nerozumiem zároveň.

  • 31. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu